måndag 24 november 2008

blogg och ull

Jag håller fortfarande på att testa nya kameran och här är två bilder av vad som kom i posten idag. Det är handfärgad ull/silke från wildcraft Jag måste nog säga att bilderna på hemsidan är klart vackrare än mina :-) På den andra sidan är färgerna lite dovare i verkligheten än på hemsidan...


Här ligger flätan på ett A4-ark. Silket gör nog att flätan är tyngre än vad man tror - det ser mindre ut än vad jag väntade mig. Men jag kontrollvägde och det är förstås exakt 100 gram.

Jag har länge tänkt att jag skulle städa lite här på bloggen. Medan jag funderar på hur jag skall göra det, har jag lagt till "reaktioner" - ni kan nu alltså tycka till på mina inlägg om ni har lust. Jag hade lite svårt att hitta lämpliga kategorier så vi får väl testa lite såhär först :-)

Inga kommentarer: